esmaspäev, 16. mai 2016

Oleme kunstnikud.

Programeerisime end kunstinikeks ;)

OTTO: Mulle väga meeldis see tund eriti meeldis mulle viimane ülesanne, sest seal sain vabalt joonistada. oli väga tore. Ma sain teha väga palju erinevaid kujundeid. Eriti lahe kujund oli teemant lill. oleks võinud olla rohkem ülesandeid kunstniku kursuses. Väga lahe oli ka tavaline lill ja kuusnurk. Kuusnurka oli päris raske teha aga see nägi lahe välja. Lahe oli ka see kui sa tegid midagi valesti ja kujund hakkas välja nägema hoopis tesitsugune.



RIHARD: Mulle väga meeldis joonistada. Mulle ei meeldinud see, et ma ei saanud aru kui suure kalde ma pean sisse panema. Lõpuks oli juba lihtne õiget kallet panna. Väga lahe oli pilti joonistada aga see oli raske. Minuarust sa pidid lihtsalt proovima erinevaid varjante siis saag hakkama. Meie võiksime veel seda tunnis teha ma kindlasti proovin seda ka kodus. Mina joonistasin tähe. See oli väga huvitav soovitan seda ehekülge ka teistele. Ma loodan, et kõigil tulid lahedad pildid.


KAIMO: Mulle meeldis see tund väga. Sain palju uut teada. Mulle ei läinud 8 hästi.
Kõige parem nendest levelitest oli 9. Tiimi töö oli meil kõikil hea. Me aitasime üks teist.
Lille te töö oli raske.


RICO:  Mulle väga meeldis see kunstniku teema, sest ma alguses arvasin, et see on igav. Kunstnikus me pidime kirjutama teatud koodi, et kunstnik teeks kujundi hallide joonte järgi. Ma tundsin ennast hästi, sest sain teisi aidata kui nad midagi ei teadnud.




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar